Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. Úvodní ustanovení 
  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) upravují práva a povinnosti poskytovatele, kterým je podnikající fyzická osoba: Renata Kunertová, Babice 301, 687 03 IČO 07385986, zapsána na živnostenském obecním rejstříku Uherské Hradiště (dále jen “prodávající”) a objednatele (dále jen “objednatel / kupující”), které specifikují kupní smlouvu ve smyslu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník nebo NOZ), jejímž předmětem je koupě internetových šablon, on-line kurzů, placených výzev, workshopů a účast zdarma nabízených akcích prodávajícího tj. výzvy, webináře, ankety nebo minikurzy (dále jen „předmět plnění“).

​​​​​​​2. Vznik smluvního vztahu

  • Smlouva mezi prodávajícím a objednatelem / kupujícím vzniká vyplněním a odesláním objednávky prostřednictvím webových stránek www.simpleshop.cz, www.pinterest.cz, www.radostnyavonavyuklid.cz vyplněním a odesláním objednávky, nebo prostřednictvím google formulářů.
  • Objednatel / kupující prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi týkajícími se objednávky, a to na výše uvedených adresách. Objednatel / kupující objednává předmět plnění vyplněním elektronického formuláře objednávky prostřednictvím webových stránek www.simpleshop.cz, www.pinterest.cz, www.radostnyavonavyuklid.cz, nebo prostřednictvím google formulářů. Objednatel / kupující je povinen objednávku před jejím odesláním zkontrolovat a případně opravit. objednateli / kupujícímu a prodávajícímu vznikají vzájemná práva a povinnosti, tj. prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu předmět plnění a objednatel / kupující se zavazuje uhradit kupní cenu. Objednatel / kupující odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami pro nákup a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, která je uzavřena vyplněním a odesláním objednávky. 
  • Dohodnuté podmínky smluvního vztahu lze měnit pouze s výslovným písemným ujednáním smluvních stran.

​​​​​​​​​​​​​​3. Předmět plnění

  • Předmětem plnění je koupě internetových šablon, on-line kurzů, placených výzev, workshopů a účast zdarma nabízených akcích prodávajícího tj. výzvy, webináře, ankety nebo minikurzy.
  • Předmět plnění probíhá výhradně prostřednictvím internetu pokud není dohodnuto jinak.
  1. Práva a povinnosti prodávajícího
  • Prodávající se zavazuje ke splnění uveřejněných podmínek předmětu plnění
  • V případě jakýchkoliv překážek ke splnění daných podmínek předmětu plnění je prodávající povinen informovat kupujícího o nastalé situaci.
  • Dále je povinen zajistit náhradní termín předmětu plnění dle konkrétní smlouvy předmětu plnění.
  • Prodávající má právo aktualizovat obsah webových stránek bez předchozího upozornění
  • Prodávající má právo vyloučit objednatele / kupujícího z předmětu plnění v následujících případech:
    • nezákonné šíření materiálů
    • neplnění platebních podmínek
    • nevhodné chování – tím se míní zvláště neshody mezi účastníky předmětu plnění, napadání odlišných názorů jednotlivých účastníků předmětu plnění a dále cokoliv, co je v rozporu s pravidly slušného chování
    • vědomé zatajování své identity, vědomé poskytnutí nepravdivých osobních údajů
  1. Práva a povinnosti objednatele / kupujícího
  • Objednatel / kupující vyplněním objednávky předmětu plnění stvrzuje, že smlouva mezi ním a prodávajícím je závazná. 
  • Objednatel / kupující je povinen prodávajícímu zaplatit za sjednaný předmět plnění celou částku uvedenou u předmětu plnění. Tyto povinnosti blíže specifikuje bod č. 6 těchto VOP.
  • Pokud objednatel / kupující zruší svůj závazek později než 14 dnů před termínem zahájení předmětu plnění, je prodávající oprávněn účtovat storno poplatek, který je blíže specifikován v bodě 6. 
  • Předmět plnění je produktem duševního vlastnictví a proto se objednatel / kupující zavazuje, že jej nebude šířit ani ho neposkytne třetím stranám bez souhlasu prodávajícího.
  • V případě nedodržení tohoto závazku mu bude udělena pokuta ve výši 500.000 Kč.
  • Objednatel / kupující přijímá uzavřením kupní smlouvy, že jakékoliv použití informací z předmětu plnění je určeno k jeho vlastní potřebě, a zavazuje se nepředávat toto knowhow dále prostřednictvím kurzů, mastermindů, webinářů, konzultací, videí, blogů, článků.
  • Porušení tohoto závazku, bude posuzováno jako závažné porušení smluvních podmínek a bude pokutováno částkou ve výši 500.000.
  • Objednatel / kupující přijímá uzavřením kupní smlouvy, že jakékoliv použití informací ve vlastním podnikání a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou objednatele / kupujícího a prodávající za ně nenese žádnou odpovědnost.
  1. Cenové a platební podmínky
  • Objednatel / kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za objednaný předmět plnění. Prodávající není plátcem DPH, cena je tak konečná. 
  • Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná, pokud není výslovně uvedeno.
  • Objednatel / kupující je povinen zaplatit stanovenou částku v  řádném termínu uvedeném v objednávce, pokud tak neučiní, budou mu účtovány úroky z prodlení jak stanovuje daňový řád dle § 252 odst. 4 zákona č. 280/2009 Sb. a nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
  • Předmět plnění je možné uhradit bankovním rychlopřevodem na korunový účet prodávajícího
  • Na základě kupní smlouvy vystaví prodávající objednateli / kupujícímu daňový doklad – fakturu, která slouží jako doklad o zakoupení předmětu plnění.
  • Pokud je uvedena u předmětu plnění možnost splátek, vystaví prodávající objednateli / kupujícímu splátkový kalendář s uvedeným datem splatnosti jednotlivých splátek. 
  • Objednatel / kupující se zavazuje platit včas a řádně splátky stanovené prodávajícím.
  • V případě nedodržení výše uvedených podmínek ztrácí objednatel / kupující možnost platit předmět plnění ve splátkách a je povinen neodkladně zaplatit celkovou částku předmětu plnění.
  • Veškeré právní náklady spojené s vymáháním plateb od objednatele / kupujícího budou účtovány objednateli / kupujícímu.
  • Jakékoliv soudní jednání se bude konat v nejbližším možném místě od sídla prodávajícího.
  1. Odstoupení od smlouvy prodávajícím
  • Prodávající má právo odstoupit od smlouvy:
    • nedojde-li k úhradě předmětu plnění ani 10 dnů po stanoveném termínu;
    • v případě porušení zásad uvedených v bodě 5
  • Prodávající má právo odstoupit od smlouvy také z jiných vážných důvodů a to v průběhu předmětu plnění. Vážnými důvody se míní zejména úmrtí prodávajícího či případ jeho dlouhodobé pracovní neschopnosti. V takovém případě vrátí prodávající, nebo jeho zmocněnec stanovený soudem, alikvotní výši uhrazené částky předmětu plnění v závislosti na nevyčerpané části předmětu plnění.
  1. Odstoupení od smlouvy kupujícím
  • Objednatel / kupující souhlasí uzavřením smlouvy, že nemá nárok na odstoupení od smlouvy po převzetí předmětu plnění dle § 1837 odst. 1 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • V případě, že byl již objednateli / kupujícímu objednaný předmět plnění v celém rozsahu poskytnut, stalo se tak na základě výslovné žádosti (tj. na základě příslušné objednávky) objednatele / kupujícího a objednatel / kupující v takovém případě nemá právo odstoupit od dané smlouvy na základě § 1837 odst. 1 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • objednatel / kupující se zavazuje uhradit storno poplatek v případě, že chce stornovat objednávku před zahájením předmětu plnění v těchto případech:
    • 14-7 dní před termínem zahájení předmětu plnění – 50% z ceny předmětu plnění
    • 6 a méně dní před termínem zahájení předmětu plnění – 100% z ceny předmětu plnění
  1. Ochrana osobních údajů
  • Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího podle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – dále jen “nařízení”. Správcem osobních údajů, jako takovým, je Renata Kunertová.
  • Prodávající zpracovává osobní údaje objednatele / kupujícího v tomto rozsahu: jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, emailová adresa, číslo účtu a IČO, DIČ pokud jej objednatel / kupující vlastní.
  • Prodávající osobní údaje zpracovává na základě čl. 6 odst.1 písm. b) nařízení, tj, zpracování osobních údajů objednatele / kupujícího je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je objednatel / kupující, případně pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost objednatele /kupujícího.
  • Osobní údaje objednatele / kupujícího prodávající zpracovává pouze pro tyto účely:
    • vedení smluvní agendy, účetnictví a fakturace;
    • administrace předmětu plnění, evidence proběhlého předmětu plnění, emailing
  • Prodávající neposkytuje shromážděné osobní údaje třetím stranám.
  • Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné; v případě, že objednatel / kupující odmítne poskytnutí nezbytných údajů, nebude prodávající moci uzavřít smlouvu o předmětu plnění, popřípadě podle této smlouvy řádně plnit. Prodávající uloží osobní údaje objednatele / kupujícího po dobu trvání účelu zpracování osobních údajů.
  • Objednatel / kupující (subjekt osobních údajů) má:
    • dle čl. 15 nařízení právo získat od prodávajícího potvrzení, zda osobní údaje, které se jej týkají, jsou či nejsou  zpracovány, a pokud jsou zpracovány, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k souvisejícím informacím vymezeným čl. 15 odst. 1 písm. a) – h) nařízení;
    • za podmínek čl. 15 nařízení právo na bezúplatné poskytnutí jedné kopie zpracovávaných osobních údajů;
    • dle čl. 16 nařízení právo na opravu nepřesných osobních údajů, případně právo na doplnění neúplných osobních údajů;
    • dle čl. 17 nařízení právo na to, aby prodávající bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se jej týkají, a to za podmínek stanovených článkem 17 nařízení;
    • za podmínek stanovených čl. 18 nařízení právo žádat, aby prodávající omezil zpracování osobních údajů;
    • za podmínek stanovených čl. 20 nařízení právo na přenositelnost osobních údajů;
    • za podmínek stanovených čl. 21 nařízení právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů.
    • dle čl. 22 nařízení právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro objednatele / kupujícího (subjekt údajů) právní účinky nebo se jej významně dotýká, nejedná-li se o některou z právem stanovených výjimek.
    • za podmínek dle čl. 34 nařízení právo být informován o nastalém porušení zabezpečení osobních údajů, a to je-l pravděpodobné, že takový případ porušení zabezpečení osobních údajů bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody fyzických osob.
    • v souladu s čl. 77 nařízení právo podat  stížnost u některého dozorového úřadu, zejména v členském státě svého obvyklého bydliště, místa výkonu zaměstnání nebo místa, kde došlo k údajnému porušení, pokud se objednatel / kupující (subjekt údajů) domnívá, že zpracováním osobních údajů je porušeno nařízení.
  1. Závěrečná ustanovení
  • VOP jsou k dispozici v sídle prodávajícího a na internetových stránkách www.radostnyavonavyuklid.cz.
  • Vyplněním objednávky předmětu plnění objednatel / kupující potvrzuje, že se seznámil s VOP a že s nimi souhlasí. V případě rozporu mezi VOP a jakoukoliv jinou informací poskytnutou prodávajícím objednateli / kupujícímu mají přednost VOP.
  • V případě, kdy prodávající zasílá objednateli / kupujícímu jakékoliv oznámení, bude toto oznámení zásadně zasíláno na e-mailovou adresu nebo přes internetovou platformu Messenger.
  • V případě, že se kterékoliv ustanovení VOP stane neplatné či nevymahatelné, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení.
  • Právní předpisy mezi prodávajícím a objednatelem / kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
  • Hovoří-li se v těchto podmínkách o písemné formě právního jednání, zahrnuje tato forma též jednání učiněné prostřednictvím e-mailu nebo internetové platformy Messenger.
  • Tyto  VOP jsou účinné od 1.9.2021